Pokreće Blogger.

Uskršnje čestitke

by - petak, travnja 03, 2015

Hei!
Opet ja danas :'o 
Nisam ni sama planirala, no uhvatila 
sam malo vremena i napravila uskršnje čestitke. 
Ispirirane su pinterestom. 


Zanemarite nered u pozadini, bila sam preuzbuđena da 
vam ih pokažem. Što je najbolje taj nered još stoji tu x'D 
Prebacimo se mi na post. 

Prva čestitka je zec koji je okrenut leđima. 
Dok je druga pisanica iznenađenja. Ne baš, no iznenaditi ćete se!


Mislim da je i više nego jasno kako se radi. 
Za rep možete uzeti vunu ili vatu, ili ako znate raditi: pom-pom još bolje :'3 
Ako niste precizni u crtanju možete precrtati ili isprintati ovog: 


Iznenađenjee! 
Kada otvorite čestitku unutra je maleno pile. 
Izgleda prepreslatko a "Sretan Uskrs!" možete napisati iznad pilića. 


Pomoć nespretnima: 



Za pisanicu uvijek možete koristiti papir s motivom ili je sami ukrasiti. 
Ima previše ideja, sve možeš pretražiti na pinterestu. 


Nadam se da vam se post svidio. 
Ako ih napravite ili osmislite svoje pošaljite mi na mail *-*


Vidimo se uskoro ♥

Hanna :'3

You May Also Like

15 komentara

  1. Aww, jaje I pilić su preslatki ^^ I da, glasala sam za tebe ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Okeej,ja kad sam vidjela naslov skontala sam bozicne cestitke,a ja WTF proljece doslo ona pise o Bozicu.
    Ne pitaj otkud mi to,znam citat hahah xD.
    Ne slavim Uskrs,ali imam jako dosta prijateljica kojje to slave pa bi im mogla nesto ovako napraviti.Super su ti ispale cestitke,mnogo su kjut.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :D Hahah, i ja sam mozda mogla staviti drugi naslov posta x'D

      Izbriši
  3. Aww zec je presladak!
    Ja imam svog živog uskršnjeg zeca (moj kunić Pufnica,haha)!

    lickadiary.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahah, obožavam uskršnje zečeve, pogotovo kada mi nešto donese :'D

      Izbriši
  4. Jako su originalne i zanimljive . Možda napravim <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Pošalji mi na mail ako napraviš :'3

      Izbriši
  5. Baš mi je super ideja.Sigurno ću napraviti.Samo da nađem materijal

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ni ne treba puno :'3 Papir s motivom možeš uzeti iz starih bilježnica ^-^

      Izbriši
  6. Obe cestitke su prteslatke,verovarno cu nesto od ovog probatii...
    http://everytteens.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. PRESLATKE ČESTITKE! Šteta što ih nisam napravila jer nisam bila na kompu( vidjela sam post u nedjelju , na Uskrs) Zeko je so cute , aww ♥

    OdgovoriIzbriši