Pokreće Blogger.

Haul - Zaful, Dreslily

by - četvrtak, travnja 20, 2017

Hei!
Danas vam donosim još jedan haul, posljednji za ovaj mjesec. Jer sam odlučila napisati zanimljivije postove koje ću objavljivat jednom tjedno. Nažalost tako će biti dok god škola traje i vjerojatno ću ih objavljivat petkom. Ocijene su mi užas, i sve to trebam srediti do samoga kraja. 



Ova majica je sa stranice Dresslily. Iskreno ne znam zašto sam ja mislila da je ovo košulja napravljenog od nekog laganog materijala. U stvarnosti je najobičnija pamučna majica. Sam materijal mi je skroz čudan, tanak pamuk. Jako jeftino je napravljena. Mogu je nositi, ali definitivno ne na hladnije dane jer uopće nije topla.


Traper jakna je sa stranice Zaful. I sami znate da mi je to najdraža stranica i da bi sa nje mogla konstantno naručivati. Za ovu traper jaknu sam bila toliko skeptična da vam ne mogu opisati. Na stranici su bile slike dvije različite jakne za jednu istu. Nadam se da me razumijete. I ja nisam bila sigurna trebam li naručiti ili ne, no ipak jesam. I kada mi je jakna došla nije uopće bila isprana, poludjela sam. Imala je onaj kineski miris pa sam je morala staviti na pranje i tada je izgubila skoro svu boju. Rukavi su dovoljno dugi (uzela sam broj veću, uvijek provjerite veličine), jakna je udobna i dobro je šivana. Također traper je jako kvalitetan, iskreno očekivala sam samo dobru imitaciju no ovo je definitivno traper. 


Također posljednja stvar je sa Zafula. Radi se o majici za koju sam bila toliko uzbuđena. Znate da sam opsjednuta hip hop i R&B glazbom i svatko tko je malo upućen u američku estradu znaju kako se ponaša Kanye te Drake. I zbog toga majica je skroz fora. No sama kvaliteta je odlična. Majica je pamučna a slova su printana i do sada sam je oprala dva puta (možda više) i nisam primijetila da slova otpadaju. Iako sam primijetila neke greške na slovu e i y zbog kojeg slova izgledaju čudno. No nitko to nije primijetio osim mene. Također rukavi su bili pod frknuti na slici i očekivala sam da će doći tako sašiveni. No ispostavilo se da nisu i onda ih ručno zafrknem i peglom 'učvrstim'.

Zadnji post ovih praznika. 
Već se okrećem učenju, ne vjerujem koliko brzo je prošao ovaj tjedan. 
Što ste radili preko praznika? Pišite mi, baš me zanima. 

Hanna ♥ 



You May Also Like

11 komentara

  1. Odlican post ^_^ <3

    Ja sam uzivala sa svojom porodicom ^_^ <3

    Novi post na mom blogu ^_^ <3

    https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Super haul! Definitivno mi se najviše sviđa traper jakna ^^
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This Is My Life

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I meni je jakna definitivno najdraža stvar koju sam naručila. ♥
      Hvala ;)

      Izbriši
  3. Majica je divna!
    Ja imam više majica na istu foru sa tih sajtova i stvarno su preprekvalitetne!

    Odličan post. ♥

    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicne stvarcice. Uzivala sam citajuci ovaj post!

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Super post.
    Majica je predivna!♥


    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši
  6. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog . Pišem o fashion,beauty i lifestyle temama. Bilo bi mi veoma drago da zapratimo jedna drugu i uživamo u novim postovima ♥

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    OdgovoriIzbriši